Jo kolmatta vuotta olen kantanut työkenkäni muovipussissa töihin ja kotiin. Joskus jos on tarvinnut hameen matkaan, ovat kengätkin sopineet samaan kassiin, ihan kangas-sellaiseen. Muutoin siis olen kuskannut ne muovipussissa. Ja koko ajan olen höpöttänyt itsekseni: "Osta pikkupala farkkukangasta/markiisikangasta ja ompele kenkäkassi" Ja niin vaan olen tallustanut kangaskaupassa nenä pystyssä sopivien kankaiden ohi. Mutta viime viikolla Pelastusarmeijan kirpparilla tein LÖYDÖN!

1281725.jpg

Joku oli ommellut tällaisen söpön punaisen kassin, ja hintaa vain 2 euroa. Siihen mahtuu poikittain työkenkäni ja tarpeen vaatiessa kaksikin paria.

Mutta täysin toimettomana en ole istuskellut. Toiselta lahtelaiselta kirpparilta löysin kehyksiä 2 eurolla, joten siis neljä kaunista postikorttia jotka olen jostain hankkinut, saivat arvoisensa kehykset ja päätyivät olohuoneen seinälle tauluiksi:

1281726.jpg

1281728.jpg

Liimasin kortit mustalle kartongille ja vedin päälle kontaktimuovin. Kartongin teippasin kehyksen takaa kiinni kehykseen.